Träningen går faktiskt framåt!

För ett litet tag sedan så skrev jag ett inlägg om att jag mådde otroligt dåligt både psykiskt och fysikst! Jag tänkte bara berätta lite om hur det går just nu!
Jag mår fortfarande inte bra alls! Men det är bättre, jag har nästan aldrig riktigt lika ont i kroppen som jag då hade VARJE dag! Jag har fortfarande dagar när jag knappt kan röra mig men det är bättre! Jag har det inte lika jobbigt att ta mig upp ur sängen på morgonen! Det är en stor lättnad! Jag har dock ofta huvudvärk men försöker att inte äta för mycket värktabletter. Psykiskt mår jag lite bättre, har MYCKET kvar att reda ut men det går bättre! 
Jag har börjat försöka träna lite varje dag! Jag gör det inte varje dag och inte länge, men jag försöker ta en liten stund när jag orkar. Jag får ta myrsteg framåt för att inte kollapsa. Tar jag ett jätte kliv så kommer jag tyvärr falla igen så jag tar det i min takt! Men mår som sagt lite bättre nu och det är på väg i rätt riktning, nu gäller det bara att inte falla i någon av alla dessa fallgropar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0