Dagen

Skolan gick som vanligt bra i skolan, skrev SO prov om riksdag och regering, det kändes helt okej faktiskt! Och på sången började jag sjunga Euphoria, den kändes rätt bra faktiskt!

När ja kom hem satt jag en liten stund på soffan, sen laga jag Jonas o pappa mat o åt lite sen gick jag o mockade o så hjälpte Jonas mig att ta in hästarna o så red jag Laijos. Skrittade i ca 15 min. De blåste rätt mycket o hon var ju ensam så hon va lite hispig o höll på att dra iväg en gång men sen gick Jonas framför som en säkerhetsåtgärd o då lugna hon ner sig jätte mycket!

Föresten såg att mitt paket från nelly kom igår! Klänningen är underbar!

Tura o Laijos för länge sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0