Insperarion

Har inte gjort nånting vettigt idag, eller jo jag har tvättat o städat lite men ändå. Men nu skulle jag behöva plugga, har so prov imorn.
Men hur ser min vecka ut?
Jo imorn har jag so prov och så ska jag rida.
På tisdag är jag hos Jonas, vet inte riktigt om de är något speciellt då.
Onsdag har jag nationellt läsförståelse prov i svenska
Torsdag är de väll inget speciellt
Fredag har jag de sista nationella provet i svenska, uppsatsen
I helgen ska jag väll mest ta de lugnt!

Dagen insperationsbild:


Kommentarer
Postat av: Madeleine - I always do it my way!♥

Erika vi har inte So prov imorgon, det är flyttat till den 14:e :)

2013-02-03 @ 20:15:46
URL: http://madelajnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0