Let's be diffrent

Tänkte börja inlägget med gårdagen.
Red Tura igår, har inte ridit henne mycket alls senaste veckorna pga massa olika saker, bl.a så när jag är hemma så äre nån annan som ska rida eller så ska hon vila osv. Tura har föresten börjat fälla otroligt mycket päls! Det är som att det är vår för Tura!

Vad händer idag då? Jo imorse gick jag upp o tog ut hästarna o sen dess har jag inte gjort något alls.
Mina planer för resten av dagen då? Jo nu ska ja sitta på soffan ett tag till, senare idag ska ja försöka städa mitt rum, mocka o ikväll ska jag ev. gå på bio med en kompis. Det var länge sen jag gjorde något med kompisar o många tycker de är otroligt konstigt, men jag har min kille o spenderar ofta hellre kvällen i hans famn o tittar på film än att ränna runt på stan eller snacka en massa tjejsnack, men självklart är de också kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0