22 juli 2013

Hejsan svejsan! Åh vad jag är på bra humör just nu! Lite trött men på bra humör ändå!
Idag satt jag och gjorde nada typ fram till strax efter 11, då åkte jag med Angelika och hennes underbart söta son Devin till Nora. Där var vi först in i en möbelaffär o tittade på lite möbler, efter de åkte vi till lågprismagasinet och Angelika köpte två soffkuddar till mig även om jag sa att de verkligen inte behövs eftersom att jag kan köpa själv, men hon var jätte snäll och köpte dom ändå! Sen åkte vi hem till mamma fikade. Sen var de slut på de roliga! Nej då, sen var jag o mamma o målade lite i stallet och mitt i allt kommer pappa o säger att om vi skulle åka in till stan så var de dax nu, så då åkte vi till stan o köpte mer färg till stallet, en tvålpump till lägenheten o lite mat. Har alltså haft fullt upp halva dan! Nu ligger Ice i soffan bredvid mig o jag sitter inne på nätet o kollar efter snygga gardiner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0