Hej från Bulgarien

Sitter nu i vårt hotellrum här i Bulgarien tillsammans med Jonas och min bror Jacob. Har det jätte bra här! Alla mina dagar har gått åt att sola o bada i havet och poolen och även shoppa o äta god mat o sitta uppe i skybaren på kvällarna o umgås o titta på utsikten! Vi har träffat ett jätte trevligt par i skybaren som vi pratat lite kort med varje kväll, men igår satt vi o prata med dom hela kvällen! När alla andra gick o la sig så stanna jag o Jonas uppe till 3 o prata med dom! Har haft jätte kul!
Idag har det dock varit lite annurlunda, Jonas är sjuk så vi har legat o tittat på film o sovit hela dagen! Jag kan säga att jag också behövde de! Men imorn ska jag ut o köpa presenter.
Nu får vi se om jag sitter kvar här med pojkarna eller går upp till skybaren där mamma o pappa sitter!

Jonas fick dricks för att hab var så trevlig o hjälpsam när vi satt i skybaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0