I'm not dead!

Åhh vad jag har ångest över hur lite jag bloggar! Jag vill o är jätte peppad över att blogga, men har lite mycket i mitt liv nu o vet inte vad jag ska blogga om! Tips? Men jag blir så glad när jag går in o kollar statistiken o ser att jag har tappra läsare som är inne på bloggen o kollar även om jag är så dålig på o blogga!
Idag har jag ridit dubbelt, först red jag Tura o sen Sheeba. Tura var pigg o glad o framåt men Sheeba var aningen segare, hon blir alltid jätte seg när hon inte har en storhäst framför sig.. Men de gick också bra!
Ice bara växer o växer! Hon är jätte fin och älskar att leta efter godis när jag gömmer de. Ska fota henne nån dag o lägga upp bilder här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0