24 juni 2013

Hej! Tjoho jag orkar SKRIVA ett inlägg! Hehe. Men asså ah. Har inte gjort allt för mycket idag faktiskt. Har tvättat, sortetat bilder, tittat på psych och ridit! Red Tura på bana, tränade dels på att hon ska gå ut ordentligt i hörnen i både skritt o trav! Det får jag kämpa med varje gång! Blir ju tokig! Sen tränade jag lite på galoppfattningar och att trava sakta. Jag tyckte de gick riktigt bra idag! Är så stolt över min prinsessa! Ska nog försöka rida henne imorn igen, kanske klättra eller något?

Jonas har köpt världens finaste halsband till mig! Nämligen en kopia av halsbandet i Titanic! Jag älskar Titanic! Det är bästa filmen som finns! Såg en aktion på det halsbandet på tradera och då var jag tvungen att ha de! Den blåa stenen är av glas, men småstenarna är swarovski kristaller! Det var jag som budade på de o tänkte köpa det själv, men när jag vunnit aktionen så sa Jonas att han köper den åt mig som present.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0