19 mars 2013

Hade nationellt prov i fysik idag. Verkligen inte mitt ämne men de gick bra ändå! Resten av skoldagen var som vanligt bara.

När jag kom hem hoppa jag i stallkläderna och gick till stallet där en sadlad Tura väntade på mig. Jag, mamma o Brunte, Lovisa o Sheeba och Felicia och Trissan stack ut i skogen och tränade kondition! Brunte och Sheeba blir aldrig svettiga men idag var till och med dom de! Det gick jätte bra även om Tura var väldigt pigg! Efter ridningen mockade jag medans mamma, Lovisa och Felicia tog en liten promenad med Betty och Laijos. Sen tog vi in hästarna.

Dagens middag blev risgrynsgröt! Och nu tittar jag på Gossip Girl! Resten av kvällen ska jag bara ta de lugnt!

Haha jag skrattade åt att halsen på täcket var så stor på Tura (som ni ser på bilden) men de visade bara sig att jag satt den åt fel håll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0