2 mars 2013

Wow, tiden går fort! det är redan mars! Jag kan inte fatta var tiden tar vägen. Snart är ju denna termin också slut o grundskolan avklarad! Alla tycker jag överdriver när jag säger att de snart är slut men helt ärligt det är bara lite mer än 3 månader kvar,104 dagar för att vara exakt! Jag har längtat efter slutet ända sen jag satte min fot på stadsskogsskolan när jag börja 7an, men nu när de snart är slut och jag har kommit närmre jätte många i klassen så känns det helt ärligt lite sorgligt. Hade man frågat mig i 7an o 8an om jag skulle sakna något om jag slutade där hade jag bara svarat nej utan att tänka efter, idag skulle jag faktiskt sakna en del, även om det är mycket jag inte kommer att sakna för 5 öre.
 
Igår åkte jag & Jonas med min familj till Kumla o badade i ett nytt badhus som öppnades i januari. Jag tyckte det var riktigt kul! Men jag flamsade inte bara runt utan jag var faktiskt duktig och motionssimmade lite. Det vart bara 500m men jag är inte van vid att simma långt då jag knappt badat något alls dom 2-3 senaste åren, men jag är nöjd trotts den korta sträckan. Jag har börjat lite smått o gå ut o gå och ska börja träna mer ordentligt nu! Så Jag ska försöka hitta tid till att åka o motionssimma i Linde, undra om jag hinner dom dagar jag väntar så himla länge på bussen? Och jag kanske kan dra med mig Jonas också? Vem vet?
 
Idag har jag tagit det rätt lugnt. Jag o Jonas har städat lite o lyft in en tv bänk som vi fick av hans bror. Sen har jag varit duktig och gjort lite sit-ups också!
 
Här kommer lite instagram bilder i brist på annat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0