23 mars 2013

Lördag! Igår kom Jerry hit o lanade med Jonas, att dom orkar spela hela natten o sen vakna o sätta sig vid datorn igen! Hittills har jag inte gjort så mycket men senare ska jag ner till stallet och rida och mocka! 
 
Sambo livet är faktiskt riktigt kul! Och jag älskar att jag bara behöver gå utanför dörren o gå runt hörnet för att komma till stallet! Nog för att de inte var så jobbigt med 500m heller men detta är ju värsta lyxen! 
 
Vi börjar äntligen få lite ordning här! Och imorn ska jag fixa massa mer! Så snart vi fått allt på plats så ska jag visa er hur lägenheten ser ut! 
 
Idag är det 2 år sen våran fina Timo lämnade denna värld. Vi saknar honom otroligt mycket! Inget kan ersätta honom!
Men det är också 2 år sen Pauliina hämtade Nikko! Han som hade ena foten i graven och var i så dåligt skick att veterinären inte trodde han skulle klara sig! Jag ska kolla om jag kan hitta lite bilder från hans första tid här!
 
Men här har ni en bild på honom från i söndags! Han tappar en del muskler och vikt på vintern men han ser ut som en annan häst nu!
 
Timo och Pauliina. 
 
Jag älskar denna bild på mig och honom!
 
Dagen innan hans togs bort. Vila i frid vår älskade pojke<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0