24 mars 2013

Idag har jag ridit Laijos! Red henne en liten stund (ca 20 min) på bana igår och idag red jag ca 15-20 min. Hon är ju under igångsättning nu när hon återhämtar sig från skadan och ska försöka töja ut muskelaturen i de högra bakbenet. Hon ska ridas lite i varje gångart. Igår tränade jag lite på fram och bakdelsvändningar och idag tränade vi på att gå över bommar. Travade även 2 korta sträckor och sen skuttade vi över ett "hinder" på knappt 10 cm. Hon skulle lätt kunna gå över det och eftersom att hon gillar hopping så tog vi det lilla skuttet och sen gav vi oss för dagen, de var så kul att se hur glad hon vart över att få ta det lilla skuttet! Jag längtar nå fruktansvärt tills man kan rida henne ordentligt!
 
Här är vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0