5 mars 2013

Dagen började bra... Höll på att göra te och när jag skulle klämma ur vattnet ur tepåsen så flög koppen ner i knät på mig o ner i golvet... Som tur så gick den inte sönder men jag fick en blöt telefon som också klara sig och fick torka golv o byta outfit! Resten av dagen var ja i skolan o där flöt de på o hemma har jag inte gjort så mycket, ja o Jonas körde ett snabbt träningspass o duscha. Men 20 över 8 börja vi titta på life of Pi o sen mitt i allt så fastna filmen o de går inte att spola förbi eller nånting... Så vi håller på o fixar men funkar de inte snart får vi nog ge oss. Håll tummarna!
Godnatt på er för jag kommer inte blogga nå mer idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0