6 mars 2013

Hej! Dagen började med att göra sig i ordning o gå till bussen. När bussen kom höll förarn på att köra över mig... För andra gången på 2 veckor.... Den chauffören kan inte gilla mig... O när jag kliver på bussen har nån tagit min plats... Jag sitter alltid på en viss plats men inte idag.. Sen är ja i skolan. Fysiken gick bra, engelskan gick mindre bra.. Vi håller på att träna på gamla nationella prov o idag skulle jag göra ett muntligt tillsammans med 2 andra o de gick inte alls bra! Jag hade jätte bra uttal o grammatik enligt läraren, men jag pratade för lite så jag fick bara ett E... Jag har jätte svårt att prata inför folk o de vart en rätt tyst o röd Erika.. Usch ja hatar de! Jag blir så besviken när jag får dåliga betyg pga min svaghet... Men men, de kan ju bara bli bättre!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0