Sunday

God dag mina underbara läsare! Idag är de söndag och solen skiner ute! Det kunde inte bli bättre! Hittills har jag inte gjort så mycket, har typ bara ätit och duschat. Senare ska jag o Jonas börja röra oss mot mitt kära Yxe Gård! Sen ska vi även klämma in ett träningspass nån gång under dagen! Är otroligt nöjd med mig själv att ja lyckats ta tag i träningen nu och börjat äta nyttigare och mindre sötsaker. Att inte äta godis osv är svårt! Otroligt svårt och att inte små äta. Men Jag kommer klara de, jag kommer klara av att bara äta o dricka sött på helgerna ! Så från och med nu kommer ni kanske också få läsa lite om träning!
 
Nu ska jag titta lite på Gossip Girl!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0