15 maj 2013

Hejsan! 
Jag är otroligt trött. Jag är inne i en trött och utsliten fas igen! Har ju så sjukligt mycket att göra just nu och sover lite för lite och är allmänt stressad, har haft en del sånna här perioder i 9:an. Har varit/är så stressad över skolan, betygen och gymnasiet. Nu är jag inne i sista spurten innan betygen sätts, jag har mitt sista nationella prov imorgon! Så sjukt skönt, då behöver jag bara focusera på ämnerna just nu och inte nationella prov. Den 9:de tror jag det var så sätts betygen och det är bara 30 dagar kvar till avslutningen! Kan ni fatta?! Så sjukt skönt! 
Och vet ni vad?! På fredag hämtar vi vår lilla valpis! Är så sjukt taggad och glad! Som vi har längtat! Idag har jag dammsugit, plockat bort alla mattor som skall bort och moppat golvet. Så ju är golvet redo för henne! Längtar! Nu ska jag plugga innan jag ska lägga mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0