2 maj 2013

Red Tura idag igen! Tog en sväng ut i skogen och klättrade lite och lät henne springa av sig lite! Det gick väldigt bra, har inte ridit ut själv på ett tag så hon var lite fundersam i början, men det gick bra, jag har en sån söt liten ängel!
Nu sitter jag och pluggar som en tok inför musikprovet imorgon! Har prov i musikhistoria! Måste få minst C på detta prov! MÅSTE! Helst B för annars kommer jag aldrig lyckas höja mig till ett B i musik! 
 
Imorgon ska jag till skolan som varje fredag! Efter skolan åker jag raka vägen till marieberg och handlar lite men mamma, pappa och Jonas. Resten av fredag kvällen är än så länge oplanerad!
Nu ska jag duscha och sen fortsätta plugga! Puss och god natt!
 
Min skönhet!

Kommentarer
Postat av: ♦ Madeleine - I always do it my way!

Du menar inte andra maj eller? ;)

Svar: Haha jjo! Hänger inte riktigt med här ju!
Erika

2013-05-03 @ 16:13:52
URL: http://madelajnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0