9 maj 2013

God förmiddag på er! Som alla andra (eller ja inte riktigt alla) så är jag ledig idag! Har nyligen duschat och nu tar jag det lugnt innan jag går för att äta frukost och göra mig i ordnning. Idag ska jag, Jonas, mamma och pappa åka och titta på Ice! Mamma och pappa var ju med första gången när hon var 4 veckor, men nu är hon 7 veckor gammal och har växt jätte mycket! Kan inte fatta att det är typ en vecka kvar innan vi kan hämta henne! Är så sjukt taggad! 
Efter att ha tittat på Ice så ska Jonas till sina föräldrar och antingen ska jag med eller så ska jag med mamma och pappa och äta hos mammas kusin. Om jag följer med till Jonas föräldrar så kommer vi troligast att planera Jonas studentfest! Sjukt mycket att planera och tänka över! Så vi har en massa skoj på gång! Haha, jag håller även på att övertala Jonas till att skaffa en kattunge! Jag vill så gärna ha en, dels för att katter är så underbara, dom äter en massa kryp som spindlar som jag verkligen hatar och den skulle vara jätte bra sällskap till Ice! Haha, men vi får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Så söt<3

2013-05-09 @ 14:34:38
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0