Dagens ridpass

Red Laijos idag! Hon har aldrig varit så lugn som hon var idag! Hon brukar vara jätte taggad i början och ofta hela ridturen! Men idag var hon jätte lugn och travade i ett lugnt fint tempo! Det var super kul! Jag red ut med Anna & Brunte och Mia & Sheeba! Efter det så stack Anna, Mia och Sofia ut och red Nikko, Tura och Betty. Hur det gick för dom vet jag inte!
Mamma och pappa gjorde klart ridbanan idag!! Halva gjorde vi ju klart i höstas och den har vi ju ridit på mycket! Men idag gjorde dom klart andra halvan så nu är den helt klar! Förutom staket men vi har tråd där just nu så det kan man ta senare! Och inte nog med det! Idag mockade vi förhoppningsvis för sista gången för denna säsong! För inatt ska hästarna stå ute första natten! Åhh vad skönt att bli av med mockningen! Som jag har längtat! Även om det tar max 20 min att mocka o fixa mat och allt till en box men ändå, det är otroligt drygt att byta om för 20 min i stallet o sen byta om igen! Så idag har vi en glad Erika!


Kommentarer
Postat av: Frida Viktorsson

Svar: Va snäll du är :)! Jag lovar att inte sluta, men tänkte att lite varierat arbete kan vara bra både för motivationen och för mig och Kelly. Det är ju kul också :)

Postat av: Emelie

Fin häst :)

Svar: Visst är hon :)
Erika

2013-05-06 @ 04:50:40
URL: http://rexe.blogg.se
Postat av: Annika

Söt :)

Svar: Yes she is :)
Erika

2013-05-06 @ 13:51:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0