21 november 2013

Wow fatta vad tiden går fort! snart är november slut och vi går in på december! Tiden går så sjukt fort! Snart har jag gått klart första terminen på kvinnersta! Och inte nog med det! Lilla Ice blir 8 månader idag. Grattis till min bebis.
 
Idag hade jag matte, svenska o engelska innan lunch och efter lunch va vi i stallet o gjorde lite allt möjligt. När jag kom hem gick jag direkt till stallet o mockade och sen har jag inte gjort så jätte mycket mer idag!
Imorgon är det trav på förmiddagen o sen lite om brandskydd på eftermiddagen. Slutar redan 13.40 imorgon. Sen på eftermiddagen kanske jag åker en sväng till Jonas, annars blir det nåt annat skoj. Och på lördag åker jag på trimmkurs med Ice.
 
Hade min älskade 9E tröja idag <3 
 
Och nu sitter jag i soffan och dricker LOKA med smak av pepparkaka! Smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0