Catching Fire

Åh jag måste säga att the Hunger Games night var helt underbart awesome! Först fick vi ju se första filmen som jag aldrig såg på bio så de va kul att få uppleva den på bio o sen så var andra filmen bara för sjukt bra! Den var verkligen sjukt bra! Jag  har ju läst boken och ofta när man läser böckerna innan så blir man ju så besviken på filmerna sen! Men inte med denna! Den levde verkligen upp till mina förväntingar och den hade nästan inte gått att få den bättre! Den var dock väldigt förutsägbar när man läst boken, men absålut inget som störde mig då den var så sjukt bra gjord.
 
Lite bilder från filmen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fatma

Måste se! :)


Jag vet inte om du brukar vara med i tävlingar? 1 December börjar en julkalender på min blogg där man varje dag vinner priser. Bland annat smink, kläder och prylar! :)

2013-11-30 @ 02:11:47
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0