11 september 2013

Hej! Åh idag har varit en lång dag för både mig och Ice! Upp halv 6 och göra sig i ordning och sen mot skolan och där började dagen med en promenad i skogen med massa hundar. Och det är fruktansvärt bra träning för Ice. Efter det fick hon ligga på bordet i klassrummet och sova medans vi tittade på film och pratade lite. Sen var det lunch och efter lunchen så la vi viltspår och det var ju första gången Ice testade det. Hon fick jätte mycket beröm av läraren som sa att om hon fortsätter med det där kommer hon att bli otroligt duktig!
Efter skolan så var jag hemma en stund sen far vi iväg på ringträning! Ice var jätte duktig och hon som var där och träna tyckte hon var otroligt snäll och fin! Blir alltid lika glad när jag får beröm för henne! Nu ligger hon helt slocknad på soffan! Stackarn har haft en lång dag! Och imorn bär det av till skolan igen! Men då har jag bara hund halva dagen, för då har vi tråkiga kärnämnen först.. 
Men nu ska jag gå och äta något innan jag också slocknar!
 
Fina Ice, detta är en gammal bild men har inga på datorn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0