12 september 2013

Är så där sjukt trött att jag egentligen bara vill gå och lägga mig och orkar inte alls sitta vid datorn! Men Blogga det måste jag ju göra ändå! 
Idag hade jag matte, svenska och engelska innan lunch, usch på det säger jag bara... och efter lunch så tränade vi rallylydnad och agility! Rallylydnaden gick bra, men vi måste träna mer på kontakten på nya ställen och så. Agilityn gick fantastikt! Åh jag är så stolt över min lilla flicka! Jag har ju bara tränat på att springa igenom en kort rak tunnel, men deras kortaste var mycket längre än min och den hade dom även böjt lite på, men det gick super ändå! och balansbomen gick otroligt bra! Hon bara sprang över! Sen när vi kom till säcktunneln sprang hon också bara igenom! Det ända var att dom hade en jätte lång tunnel som dom vinklat och den ville hon inte riktigt springa igenom men när jag tog från andra hållet gick det jätte bra! Hon "hoppade" också, eller ja vi la ner bommarna/pinnarna på marken bara och hon sprang över. Men hon gjorde mig så otroligt stolt! Denna hund har verkligen en framtid inom agility!!

Mammas lilla skrutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0