16 september 2013

Hejsan! Idag började jag kl 10 och då satt vi och då satt vi o lyssna på några som kom o prata från ungdomsmotagningen i Örebro.. Sen hade vu rast och lunch och efter lunchen stog det orientering på schemat fram till 15.30... Jag såg nästan fram emot det... Eller inte.. Och att det regnade gjorde det inte bättre. Men det gick ändå och efter det fick jag sluta så jag var hemma redan kl 2! Otroligt skönt! Tura är fortfarande halt så vart ingen ridning idag +att det spöregnar!
När jag kom hem idag så städade jag lite och funderar på att gå och stoppa i en maskin med tvätt. Sen får vi se vad jag gör av eftermiddagen! 
Nånting jag har börjat lyssna på är Timmie och Ingrids podcasts, jag tycker dom har bra ämnen och är också roliga att lyssna på! Menså har jag tänkt och det vore sjukt kul att göra något sådant! Så nån där ute som vill göra en podcast så säg bara till! 
Men i alla fall så deras senaste handlar om motivation och det gjorde mig sjukt motiverad till, ja nästan allt! Men jag kan ju inte rida Tura! Blir så ledsen! Men det blir nog bra snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0