17 september 2013

Hej! Vanlig skoldag idag då! Bara kärnämnen och djurhållning. Måndagar och tisdagar är rätt så dryga.. Men man måste väll stå ut dom dagarna också.. Imorn väntar dock en heldag i stallet! Eller i alla fall en hel dag med hästprat! Ska bli skönt. 
Efter skolan gick jag raka vägen till stallet och kollade till Tura, som fortfarande är halt! Åhh jag vill att hon ska bli bra så jag kan rida henne igen! Fatta vad tjock hon blir och blir hon inte bra snart tappar hon ju muskler också! Men vad finns det att göra åt saken? 
Efter det så jobba jag en stund och när jag jobbat färdigt så tog jag en 3 km lång promenad i skogen med Ice. Oj vad hon sprang och sprang! Hon älskar verkligen skogen! 
Sen har jag bara lagt mat och ätit, diskat och nu sitter jag här som ett frågetäcken o har ingen aning om vad jag ska göra.. sova kanske? är så borta i huvet just nu..
Men ni får ha en bra kväll!
Föresten jag lovar att det ska bli bättre uppdatering så fort blogg.se fixat så man kan välja bildstorlek i appen, eller när jag får min dator från skolan! Vilket som nu komemr först.
 
  
Senaste Insta bilderna. 1. Ice fick ett jätte mumsigt älgben som hon älskar att tugga på
2.Random bild på mig
3. Bild med text om Lillis.. I lördags var det 2 år sen hon lämnade denna jord... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0