5 september 2013

Haft en. Skit bra skoldag! Hade först matte, svenska o engelska som jag halvt led igenom, men efter lunch var de riddags! Red stora Packo! Han var så sjuuuukt rolig att rida! Riktigt härliga gångarter och väldigt lyhörd! En sån häst som jag bara skulle vilja ställa i transporten och ta med hem! Vi klickade nästan direkt! Åhh de kändes så bra! Hoppas på att få rida honom imorgon igen! För imorgon har jag häst hela dagen!

När jag kom hem så var ja barnvakt till Sofia ett tag o laga mat o sen gick vi till stallet o hämta in Betty, Brunte och Tura och så gjorde vi i ordning dom o gick ner till ridbanan och red ett pass. Tura var fin idag, hon ville dock inte göra bakdelsvändning åt vänster.. Men annars var hon fin! Hon var jätte duktig på att göra skänkelvikningar idag! De kändes skit bra!! Kände även väldigt tydligt vad jag måste träna på åt båda hållen, men är så stolt! Idag lägger jag mig med ett leende på läpparna!

Fina Packo! Kolla bara va liten jag var bakom honom när jag tömkörde honom förra veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0