9 september 2013

Hej! 
Blogg.se har uppdaterat sin app och när jag laddat upp inlägget såg jag att bilden var i fel storlek! Och jag har letat och letat och de finns inte nånstans där man kan ändra de.. så har skrivit till dom o klagat! Annars hade ni fått fler inlägg under dagen! 
 
Men dagen har gått bra! Ice verkar trivas på skolan! Idag stannade jag även kvar ett par timmar efter skolan då de va ett möte jag skulle gå på och sen var jag med Alva och Nina ett tag och åkte sen hem samtidigt som mamma! Nu ligger Ice utsalgen på soffan bredvid mig! Och imorn efter skolan ska rackarn iväg på trimmning! 
 
Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag går och lägger mig! Vi höres imorn!
 
Jonas och Ice första gången vi träffa henne! Hon växer så sjukt fort! min lilla skrutt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0