Elaka kommentarer

Nånting som alltid är ett aktuellt ämne är näthat och en del av näthatet är ju elaka kommentarer på bloggar! Jag själv har aldrig blivit utsatt för någon elak kommentar på det viset men visst har jag stött på otrevliga kommentarer men även dom är få! Dock har jag varit med om sådana grejer utanför bloggen. Men med anndra ord, jag har haft tur på bloggen! Men många andra bloggare får ofta elaka kommentarer och kollar man på storbloggarna så är det massor varje dag! 
Jag måste säga att stora bloggare som t.ex. Dressyrmupparna, Tyra, Kenza är otroligt starka personer! Dom får så otroligt mycket skit varje dag och ändå orkar dom fortsätta! Jag fattar inte hur dom orkar, jag menar, det går ju ett tag men förr eller senare borde det ju ta stop! En människa kan inte ta hur mycket skit som helst och vandra opåverkat vidare. 
Jag tycker det är helt sjukt att om man satsar på att bli storbloggare så är elaka kommentarer något man måste räkna med och stå ut med! Jag lovar att den dagen som det landar en elak kommentar o kommentarsfältet på denna blogg så går det raka vägen till polisen! Jag hoppas på att denna blogg en dag ska bli stor, jag hoppas på att en dag lyckas. Men ibland när jag tänker på att om man vill bli stor så får man leva med de elaka kommentarerna så får jag lust att bara lägga ner bloggandet! 
Jag fattar inte hur folk helt ärligt orkar sitta och bara vara negativ och sita där bakom en datorskärm och skriva dessa elaka ord som dom aldrig nånsin skulle våga säga till personen face to face och oftast så är kommentarerna anonyma! Folk vågar inte ens säga vad dom heter när dom kastar ur sig dessa kommentarer! Det är seriöst helt sjukt! Vissa förstår inte att orden dom skriver verkligen kan såra... 
Som sagt, jag är otroligt glad att jag har haft turen att inte få elaka kommentarer på denna blogg!
 

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Så snygg! :)

2013-09-18 @ 23:49:49
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: Tova ♥

Just nu pågår en tävling på min blogg där man kan vinna en snygg Schockemöhlejacka med ett värde av hela 1199:-. Perfekt nu när det går mot kallare tider, om du inte vill ha den själv så kan du ju alltid ge bort den till en vän. Det enda du behöver göra för att ha chans att vinna detta är att följa några få steg, det tar inte mer än några sekunder. Här hittar du tävlingen: http://tovaeivinson.se/2013/september/vinn-en-jacka-fran-schockemohle.html#comment

Kram! (Förlåt om du inte vill ha sådana här kommentarer)

2013-09-21 @ 14:42:33
URL: http://www.tovaeivinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0