Försöker igen

Tar och gör ett nytt försök med att skriva ett inlägg om dagen! 
Har studiedag så klev upp halv 8 och gjorde mig i ordning och gick sen o prata me mamma o vid halv 9 gick vi till stallet och tog in Tura och Nikko då vår hästmassör skulle komma o laserbehandla dom två! Hon var alltså här för att behandla Turas ben! Tur nog så behövdes de bara en behandling på Tura och nu ska jag låta henne stå o vila tills hon slutat halta! Hon har liksom varit halt i 2 veckor nu! 
Efter att hon varit här så gick jag, mamma och Marika på en långpromenad med Ice och Nikki! Det var riktigt härligt! Det är så skönt att vara ute o gå o få i sig frisk luft! 
Sen har jag läst lite bloggar och städat hos mamma o pappa! 
Nu sitter jag bara hos mamma o pappa o är barnvakt åt Sofia. 

Ice, Sofia o Betty när vi var på promenad i måndags! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0