fredag den 13

Idag är det fredag den 13de! Och än har jag inte haft nå mer otur än att pappa inte kan köra mig till Vedevåg förens om vem vet hur länge... Men i alla fall, Idag i skolan så trimma och badade vi hundarna, Inget av detta behövdes/kunde man göra på Ice så henne satt jag bara och borstade. Efter det så städade vi hundstallet och efter lunch fick vi galss och gjorde nån uppgift om vad man kan jobba med med olika djur och lite sånt. Sen fick vi sluta 13.30. 
Ice har varit fruktansvärt mammig idag! Hon brukar inte vara mammig men idag var hon de på alla sätt och vis, vet inte om det berodde på att hon är så trött efter den här veckan. Men nu ska hon få vila! Hon följer inte med till Vedevåg då dom inte bara har Loke där utan även 4 andra hundar som kan vara lite halft galna enligt Jonas så vill vi inte rikera något och speciellt inte eftersom att hon ska på utställning lördag nästa vecka! Så Sofia ska vara hundvakt åt Ice!
 
Vad finns det mer att säga då? Jo, glömde skriva detta igår men Tura är halt! Förmodligen inget allvarligt. Men igår skulle jag träna NH för Angelika och i skritten syntes inget men sen släppte jag henne lös och bad henne trava och då kom det fram.. Stackarn, och Joanna kommer imorgon och skulle rida Tura och imorn får vi även gäster från Stockholm och där är det en kompis till familjen som älskar att rida Tura så jag tänkte att hon kunde få ta henne på söndag... skit kul... Men Jag har haft tur med Tura för detta är första gången hon är halt och jag har haft henne i snart 2 år! Men jag ska kolla henne imorn och kolla om hon fortfarande är gallig i benet och halt. Vi får hoppas på det bästa!
 
  
I skolan är Ice bortskämd och får ligga på bordet!

Kommentarer
Postat av: Emma

Superfin blogg! Kika gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar (:

2013-09-14 @ 19:30:44
URL: http://bilderbyemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0