Fredag den 20 september 2013

Nu tänkte jag ta och berätta om helgen, men tar dagarna var för sig! Så jag börjar med fredag.
 
Var ledig från skolan i fredags för att vara med o hålla i ponnyridningen på Lindemarken! Vi var där med Betty och Trissan och våran granne Magita var där med sin ponny Madicken. Fram till lunch var jag, Wilma, Jasmina, Gita och hennes två döttrar där o höll på! Vid lunch så kom mamma, pappa och Sofia också dit och vid 4 åkte Jasmina hem! Dagen gick otroligt bra! Det är alltid så att vissa stunder är det helt tomt och andra stunder är de så fullt med ungar så man varken har koll på de ena eller det andra! Men otroligt kul är det! 
Jag skulle säga att det vart en rätt lyckad dag då alla hade roligt och vi fick in runt 3000 kr! Helt otroligt! Men en sån dag sliter och jag var helt slut nät jag kom hem!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0