Heeey

Usel uppdatering jag vet! Men jag har aldrig en lugn stund! Men jag ska verkligen försöka bli bättre men kan inget lova! Men jag tror nog att de blir mycket bättre sen när jag får dator från skolan! För då kommer jag ju typ alltid ha datorn med mig! Jag tycker bara att de e så drygt att blogga från mobilen som jag alltid gör nu för tiden..

Men idag va Angelika här och tränade lite NH med Tura, jag orkar inte gå in på nån förklaring, men sen va jag o mamma med henne o kolla när hon träna NH med sin häst. Så nu fick jag o mamma massa inspiration! Så jag tror vi kom överens om att träna på torsdag om jag inte minns helt fel! Men nu ska jag sova!

Ignorera att hon ser dräktig ut..


Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Vilken fin bild!

Svar: tack :)
Erika

2013-09-04 @ 22:56:24
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0