Ny design kanske?

Åh något jag funderat på bra länge är en ny design! Har ju haft denna ett bra tag nu! Men problemet är att jag inte har några bilder att använda! Och jag har ingen egen kamera och sen jag flyttade hemifrån så orkar jag inte springa upp till mamma o pappa och låna kamera hela tiden och jag och mamma glömmer alltid bort att få till nån bra tid till att fota! Jag vill ju ha med både Tura och Ice! Och även få lite mer färgglatt! Är så trött på de svarta! Men jag har lite visioner men måste bara ihop de på nåt sett! Vi får se, jag kanske har tid senare idag till att fota eller kanske börja knåpa ihop övrig design och få lite idéer?


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Har du inga gamla bilder på fb, eller andra sidor så kan du alltid skicka dom. :)

Men annars fixar jag enbart om färgen
Men kan fixa header oxå bara jag har tid, men har de rätt lugnt i slutet av veckan eller ons-fre typ :)

2013-09-08 @ 20:28:28
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0