4 april 2014

Hjälp vad tiden går fort! Det är 4de april!! vart tar tiden vägen? Snart är det ju sommar!
Imorse skulle klockan ringa 5 för att jag skulle ta ut hästarna och åka till skolan för en lektion! Men, tror ni klockan ringer då? Neeej de klart inte! Vaknar av mig själv 1 minut över 7 och kastar mig i kläderna och sen ner till stallet! Så kul var det. Så nu sitter jag här i soffan, smärtor i varenda liten kroppsdel och muttrar över att jag inte är i skolan! Men men.
Idag ska jag städa och tvätta så det är rent när mamma och pappa kommer hem från Gran Canaria inatt, Ska ju även mocka och så får vi se om det blir någon ridning eller vad jag gör! Sen borde jag väll städa i lägenheten också men det får jag ta om jag orkar! Den tiden som blir över tänkte jag försöka ta till att jobba lite med bloggen! 
 
Ice mår mycket bättre idag! Hon har börjat få medicin nu och det hjälper mycket! Förhoppningsvis är hon bra på söndag så jag kan åka till Linde och träna agility med Ellinor
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0