9 april 2014

Dagen började med en död Juliette.. Jag klarade inte av att ta mig till skolan, jag gjorde helt enkelt inte det! Men hade utsläpp imorse så vi 7 släpade jag mig ner till stallet. Väl där så visste jag att jag har en häst som måste röra på sig och att om jag gick hem skulle jag aldrig orka gå ner för att rida och mocka! Så det var lika bra att göra det på en gång för att få det gjort! Efter det har jag legat på soffan, läst bloggar och tittat på vänner. Eller ja, jag fick ut Ice på en kort promenad 1-2 km vart det för mig, för henne vill jag nog inte ens veta.. Precis när jag skulle vända för att gå hemåt drar skitungen iväg.. Rakt ut i skogen och fick mig att nästan dö av oro och ångest när hon var borta i ca 15-20 minuter!!! Men lika glad var väll hon för det.
 
Fick även hem ett brev med ett hemskt besked, när jag läste det var det som en kniv i magen och ångesten bröt snabbt ut... Jag orkar inte längre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0