Hemma i vård av sjukt barn

Som rubriken lyder! Är hemma för att hålla koll på Ice (sen hur jag mår är en annan femma, vill mest dra täcket över huvudet och fortsätta sova). Hon mår bättre idag och har varit väldigt lugn inatt! 
Klev upp kl 7 och tog ut hästarna, alla mådde tip top och idag ska jag rida 2 hästar! Min kropp skriker åt mig att gå och lägga mig i sängen och bara ligga still resten av dagen, men jag har inte lyssnat på den hittills så jag tänker inte göra det nu heller.. 
När jag kom hem från stallet så tog jag tag i disken... Mammas o pappas diskmaskin är avstängd då den stog och bara lät igår och det betyder att den stått och läckt vatten.. Så fick stänga av den och nu får vi handdiska tills mamma o pappa kommer hem. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0