I walk a lonely road

Känner mig smått ensam just nu. Mamma och pappa är utomlands och när inte dom finns närvarande är det alltid tomt och ensamt. Pauliina och Kristoffer är ju här med det är ju inte samma sak! Det är inte som att jag sitter och diskuterar det som bara kommer upp i huvudet med dom som jag gör med mamma o pappa! Men dom kommer hem imorgon natt om allt går som det ska! 
Sen så är Ice forfarande inte bra! Hon är fortfarande irriterad i halsen, men hon är i alla fall pigg och glad! Men senare idag ska jag till apoteket och hämta ut medicin till henne! 
Sen vet jag inte varför men känner mig ensam. 
 
Är hemma idag.. Det går inte speciellt bra här... Usch vad jag känner mig dålig! 
 
Nej nu måste jag bli mer positiv!! Red Brunte och Tura igår! Brunte vart det lite klättring och sen tränade vi lite i grusgropen. Tura vart det bara uteritt med. Ska rida båda idag igen men vi får se vad jag hittar på med dom! 
Dom är så härliga hästar båda två!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Så fina pållarna är ! :)

2014-04-03 @ 11:54:27
URL: http://www.chinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0