I'd jump in front of a train for you

I söndags var jag i Linde och tränade agility med Eva och Ellinor. Ice tog ett dampvarv runt hela skiten och de tog en liten stund innan vi fick tag i henne. Men sen var hon jätte duktig! Hon var sitt pigga, glada, positiva jag!
Igår vände de! Igår kväll började hon låta jätte konstigt, först trodde jag hon ville spy men sen märkte jag att det inte var de.. Eva och Ellinor kom hit och tittade och sa direkt att det låter som att hon har kramp i luftvägarna. Så jag ringde veterinären och så 3 minuters bilresa senare var vi framme! Väl där så fick hon först lugnande men sen så sövdes hon och Helena körde ner en slang i både luftstrupen och matstrupen och i matstrupen tyckte hon att honn kände något redan innan och där tyckte hon att det kändes som att något åkte ner. Natten var hemsk. Varken jag eller Ice har sovit inatt.. det var så illa att jag 2 gånger nästan gick upp och väckte Pauliina för att säga att vi måste till Strömsholm! Men vi tog oss igenom natten och under dagen har hon mårr bättre men hon har inte slutat låta och andas konstigt,  när hon ligger still går det an men rör hon på sig låter hon. Men vi tror och hoppas på att det bara är irriterat efter allt. Har pratat med både Eva, Ellinor och Helena idag och jag ska avvakta till imorn förmiddag och då ringa Helena och berätta hur det är! 
I söndags var hon så pigg o glad,  det gör ont att se
henne såhär! 
 
 
Hon är min bebis! Jag skulle göra allt för henne! Min lilla älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0