Nu drar nationella igång

Nu drar dom hemska proven igång snart! Fast jag vet inte om jag skulle kalla dom för hemska! Jag har ingenting emot proven så länge dom inte är muntliga! Jag hatar muntligt! Men fick igår reda på att muntliga nationella i Svenska som jag trodde man var tvungen att göra inför helklass även går bra att göra inför en mindre grupp! Åhh så lättad jag vart! Så nu borde det inte vara allt för hemskt! Men i år är det ju inte heller lika många prov som det var i 9an! Vilket också är skönt! Vad käner ni inför/efter nationella proven! Jag vet ju att alla 9or är i stort sätt klara med alla prov om ni inte redan är det? 
 
Få höra nu! Hur känner ni inför proven? Eller nu efter proven?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0