Träningsbyxor

Nu börjar det typ vara dags att ta tag i sig själv! Jag har bra länge tänkt börja träna! För länge, men nu tycker jag att det är dags att ta tag i det! Inte bara fundera på att börja. För finns det något snyggare än en vältränad kropp till beach 2014? Lite sent ute för det kanske, men det är aldrig för sent att ta tag i sin hälsa. 
Jag har ju tyvärr varken tid eller råd att åka och träna på gym, hur mycket jag än vill och hur mycket jag skulle behöva en PT som stog och sparka mig i arslet när jag är på väg att ge upp så har jag verkligen inte råd med det heller! Så jag får nöja mig med att träna hemma. Har massa bra vägar att vara ute och springa på och träna hemma i lägenheten har väll aldrig varit fel? 
Men hur som helst, tänkte tipsa om ett par träningsbyxor som jag tycker är jätte snygga och tänkte själv ta och klicka hem dessa så fort jag får pengar!
 
Klicka på bilderna för att komma till byxorna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0