Vårcapricen i Linde och Kvinnersta

Gårdagen hade jag fullt upp! Klockan ringde 6 o då klev jag upp o började göra mig iordning inför skolan, ja vi på Kvinnersta går även i skolan på lördagar! Haha nej men det var prova på dag för 9or. Vi hade en liten uppvisning o sen fick om komma o testa att köra travponnyer och tömköra Rolle o Bella! Sen var jag tvungen att åka hem o kasta av mig stallkläderna och göra mig lite fin för att åka in på vårcapricen i Lindesberg! 
Det är ju alltid två gästartister där, den ena var Sarah Dawn Finer och det visste jag ju hela tiden och sen var den hemilga gästen Samuel Ljungblahd! Aldrig hört talas om honom men han  är en gospelsångare. Åh vilken artist! Han hade sån härlig energi och man blev helt glad av att se honom på scen! Och vilken röst! Sån otrolig röst! Och Sarah var otroligt trevlig på scen och verkade helt underbar och lät mer fantastiskt live! Jag har alltid blivit så fruktansvärt berörd av hennes låt moving on och att höra henne sjunga den live gjorde mig helt mållös, det verkligen grep tag i mig! Det var en riktig upplevelse! 
 
Fick inte många bilder o dom bilderna jag fick var inte så bra, men ni ska få dom senare!
 
Jag och Packo igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0