It makes me crazy!

Åhh den här datorn går mig på nerverna! Sitter här halv 12 på natten och vill lyssna på lite musik medans jag tänkte planera lite kommande inlägg eftersom att musiken hjälper mig att fokusera och jag får alltid mina ästa idéer när jag lyssnar på musik! Men nej då vägrar spotify att starta.. Så jag går ut o läser andra bloggar för att få inspiration, men de dyker upp sååå mycket reklam överallt så jag blir galen! Så här sitter jag och försöker få min inspiration från vad? Jo en tom vägg och en stökig garderob! 
Nog om de. Idag har jag varit och städat och donat i stallet och på eftermiddagen åkte jag med Marika in till Linde och kollade på lite kläder o skor. Sen har jag fixat lite i lägenheten och tittat på film! 
Imorgon är det en sån där dag när man har så mycket att göra så att dygnets 24 timmar inte räcker till. Ska städa min garderob, gå och fixa i min gamla lägenhet (tänkte bättra på färgen oså där inne och så har jag lite grejer i frysen oså) träna hunden och packa inför fredagen då jag åker till Linde för att sova hos Ellinor och fixar inför utställningen på lördagen! 
 
Nu ska jag planera vidare för bloggen och önska mig lycka till med vädret på söndag eller måndag! För är de bra väder kanske jag ska haffa min fotograf och fota bilder till den nya designen!!
 
Sommarens instabilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0