Lämnar Kvinnerstaskolan.

Nu tar jag och säger tack för min tid! Jag har haft ett bra år med underbara vänner och en väldigt chill skolgång utan läxor och massa prov. Men jag tar och tackar för mitt år på Kvinnersta och gå nu över till Jensen och läser juridik/kriminologi istället! Jag kommer hamna i samma klass som Ellinor och de kommer va sjukt kul och jag kommer få en utbildning som jag kommer ha mer nytta av i framtiden! Självklart betyder de ett extra år på gymnasiet men de är de värt. Men detta är inget lätt val.. Jag har så många så sjukt bra vänner på Kvinnersta som jag kommer sakna sjukt mycket och förmodligen så var jag än letar så hittar jag ingen skola där jag kan få så många så underbara vänner. Tack till er alla som funnits där och gjort året bra och som stöttat mig när jag va sjuk!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0