12 januari 2014

Oj vad tiden går fort, redan den 12de. Helgen bara försvann! 
Idag har jag tagit ut hästarna o mockat o fixat o donat lite i stallet. Mia var här o red Tura idag så jag red inte, men var med ia stallet och skickade iväg dom så jag fotade några bilder! Sen har vi även släppt ihop Tess och Lukas med dom andra hästarna. Ihopsläppet gick jätte bra, Tess vill bara vara nära sin älskade Trissan och så länge hon får de så är det lugnt! Och Lukas håller sig gärna borta från dom andra! 
Sen har jag varit och köpt två selar till Ice, en bilsele och en sele jag ska ha när jag är ute och rider! Sen köpte jag även lite höpåsar. 
Tess och Laijos! 
 
Wilma och Lukas
 
Dagens ridgäng! 
Nikko o Anna, Tura o Mia, mamma o Brunte, Lovisa o Sheeba, Wilma o Lukas och Felicia o Trissan! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0