Bästa receptet på trötthet är att inte sova

Jag är trött. Jag sover aldrig ordentligt vilket resluterar i att jag alltid är trött! Jag är så trött på att alltid va trött! Men! Idag har jag och mamma ridit dubbelt! Först red vi på våra älsklingar Tura o Brunte! Dom va helt underbara att rida på idag! Sen tog vi Lucas o Laijos. Mamma började på Lucas o jag på Laijos men efter ett tag bytte vi! Den ridturen gick också bra men det är ju aldrig lika kul att rida på nån annan häst som de är att rida på Tura!
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fin häst =)

2014-01-27 @ 09:34:52
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Matilda

Kan du inte lägga upp bilder på erat stall ? :)

2014-01-27 @ 14:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0