Händelserik dag!

Gårdagen började med att gå upp o ta ut hästarna, hem o äta frukost för att sen gå ner till stallet igen och mocka o fylla på med strö i hästarnas boxar! Efter det gick jag hem och gjorde mig i ordning för att åka till Linde för att gå strandpromenaden med Ellinor och Östen och sen lite träning o bus i rastgården! 
Vårt äventyr slutade inte där! När vi va klara i Linde tog vi bussen till Örebro och åt jätte god mat hos Pauliina och Kristoffer. Sen skulle vi hem, trodde pappa! Då överraskade vi honom med att åka o bowla då han fyller år idag! Sen åkte vi äntligen hem! En lång dag o när den va slut hade jag så ont i kroppen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen!
 
Idag då? Borde inte jag vara i skolan? Jag börjar ju nu! Nej för livet går emot mig just nu! Dunderförkylning, ont i kroppen och så klart så har jag legat vaken hela natten.. Så är inte i skick för att åka dit.. 
 
Ice på bussen
 
Så hur många va vi som delade på dessa klot +2-3 till? Jo 5 pers...
 
Sofia in action
 
Mamma o Pauliina
 
Jonas
 
Kristoffer o pappa
 
Bilder från bus i rastgården kommer! Ursäkta för dessa dåliga mobilbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0