19 mars 2014

Snön kan gå och dö!!! Jag vill ha vår och sommar! Ingen äcklig snö! 
 
i förmiddags hade jag 2 historielektioner på raken, jag gick dit och tänkte "Jag kommer dööööö, vad tråkigt det är med historia!!!". Men det visade sig att vi skulle se film båda lektionerna och även på historielektionen på fredag så det känns helt lugnt nu! Sen hade vi djurhållning med lite "lekar" eller vad man nu kan kalla de. Sen var det lunch och efter lunch så körde vi traktor... heeeela eftermiddagen, såå långtråkigt och msn somnade ju nästan där inne. 
Nu tar jag och glömmer dagen och ser fram emot imorgon när jag slutar kl 5 för att jag ska mjölka kor... 
 
Nu ska jag ta mig ut på en lång promenad med Ice medans det fortfarande är ljust ute! Hare så gött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0