25 mars 2014

Vart hemma från skolan idag.. Är så trött på detta! Jag måste ju liksom ta tag i mitt liv! Jag har dagar när allt flyter på precis som förr och sen får jag allti världens baksalg... Nu har jag haft en liten period när jag mått lite bättre och i helgen sov jag rätt okej faktiskt, men igår kom bakslaget.. Jag tycker inte det är jobbigt att gå, jag kan gå hur långt som helst utan problem och ofta även om jag är sjuk! Men igår när jag skulle gå ut med Ice och gå vår vanliga 5km runda så orkade jag inte, jag ville bara lägga mig ner på marken och gråta. Jag kan inte minnas när det har varit så jobbigt att gå sist! Så här sitter jag med världens ångest över att jag inte är i skolan medan jag inte orkar röra mig nånstans. 
 
Nog om det, i eftermiddag ska jag rida både Tura och Brunte då mamma ska iväg. Sen tänkte jag överraska henne med att mocka stallet åt henne så hon kan börja packa! Hon och pappa ska till Gran Canaria på fredag och hon har som vanligt (jag kan inte klaga för jag är likadan) inte ens börjat titta på vad hon ska ha med!
Nu tar jag och hoppas på att hon inte läser detta så det faktsikst blir en överraskning!
 
Brunte!
 
Tack för namnförslagen till fölet! Riktigt fina namn! Fortsätt gärna att komma med förslag! Har ett namn som jag älskar om det blir en hingst men har inget så bra för om det blir ett sto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0