27 mars 2014

Jag är bra vimsig idag, skulle skriva rubriken så höll jag först på att skriva januari istället för mars och sen höll jag på att skriva 2013 istället för 2014... Jag är inte riktigt med i svängarna!
 
Mamma och pappa åkte för en liten stund sen mot Stockholm! Imorgon bitti lyfter deras plan ot Gran Canaria! Åh så jag unnar dom den resan men jag hade inte klagat på att få följa med! Men det jobbigaste är inte att jag inte fick följa med, det jobbigaste är att jag redan saknar dom otroligt mycket! Jag älskar mina föräldrar och även om jag inte ens bor hemma längre så är jag sån här! Sen är jag så rädd att planet ska kracha eller att något annat ska hända! Usch jag blir så orolig!
 
Men nu har jag huset och min lägenhet helt för mig själv en kväll för inte ens Sofia är hemma idag! Men det är bara lugnet före stormen! Imorgon kommer hela stora gänget hit och sover här hela helgen, det är då man önskar att man fick vara själv hela veckan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0