Give me a name!

Idag ringde klockan vid 7 och efter lite snoozande tog jag mig upp och raka vägen ner till stallet för att rida med Marika. Vi red på bana och ag måste säga att jag är kär! Min häst är underbar! Hon är den bästa i hela världen! Har tagit tag i hennes träning på egen hand nu även om jag inte har någon tränare nu.. Men åh så duktig hon är! Det märks att vi satt igång och tränat ett litet tag för bara på ca 3-4 veckor han hon bliit jätte fin! Hon är en dröm att rida. Jag slutar alltid ett ridpass med världens största leénde på läpparna. Känslan när det äntligen börjar gå bra igen! 
På tal om det! Finns det någon bra westerntränare i Örebro/Lindesberg trakterna?

Efter ridningen så gick jag hem och hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning för att åka in till conventum på UF mässa! Var där ett tag och sen gick jag hem till Pauliina och åkte med henne till Garphyttan för att hämta Jonathan och Jasmina och sen åkte vi hem. När jag kom hem bytte jag bara snabbt om och gick ner och mockade för att sen gå ut på en lång promenad med Ice! Nu sitter jag här, helt död..
 
Från en häst till nästa! Nu närmar sig maj månad med stormsteg! Och i maj föds ju min nya häst! Men jag har ingen aning om vad jag ska döpa den till! Så nu är min fråga! Har ni några bra tips på namn på en häst? både till hingst och sto! 
 
Du gör mig lycklig!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Konjak-hingst
Vanilla-sto
:D

2014-03-24 @ 20:31:45
Postat av: Sara

Konjak, Aragorn
Cinderella, Noblesse
:)

2014-03-24 @ 20:49:47
Postat av: Anonym

Amigo,
Tuva, Juva, Akira, Akita,
http://www.minhastsida.se/Haestnamn-Sto_m30.html

2014-03-25 @ 11:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0